LLIBRE-DISC: QUÈ M’ESTÀ PASSANT?

L’editorial Lumen va publicar al 2009: Què m’està passant? Un llibre – disc il·lustrat per Eva Armisén amb cançons de Marc Parrot.

Aquest llibre ens parla d’emocions quotidianes com la ràbia, la vergonya, la por i l’enyorament des del punt de vista de qui les està sentint i hi reflexiona. 

Què m_està passant

Els títols de les cançons que hi podem trobar són:

1.- Vermell; 2.- M’he enamorat; 3.- Quina ràbia; 4.- Tinc por; 5.- Meu; 6.- Trobo a faltar

Vermell

“Si em poso negre és que n’estic fart,

i si em veus groc o blanc, malalt.

Si em diuen que estic verd

de l’arbre no cauré,

però avui no sé per què,

m’he posat vermell.

Vermell, m’he posat vermell.

Tota la pell d’un sol color, vermell.

Roent com un ferro encès

i no hi trobo cap raó de pes.

Potser m’ha fet vergonya

que m’hagin descobert

dient una mentida,

amagant algun secret.

Horror, aquest color ho diu tot,

jo no he explicat res

i ho sap tothom.

Vermell, m’he posat vermell,

com el tomàquet i el pebrot vermell.

No em puc queixar ni tenir por,

sóc el confident, també el traïdor.

Potser m’ha fet vergonya

que m’hagin descobert

dient una mentida,

amagant algun secret.

Mostrant-me als ulls dels altres

com un armari obert,

on el que hi amagava

té un nou color lluent:

ni groc, ni verd. Vermell.

M’he posat vermell,

m’he posat vermell,

molt vermell”.

Consulta el vídeo on Eva Armissen i Marc Parrot ens parlen del llibre-disc!

Anuncis

Deixa un comentari

