FRASES MOTIVADORES PER ALS NOSTRES FILLS I FILLES

SIMPSON ESCANYA FILL

Què diem i com ho diem és molt important.
Sempre hi ha una forma de dir bé les coses

 

LA COMPETÈNCIA

  • Mira el que has aconseguit. És fantàstic!
  • T’ està costant però ho estàs fen molt bé
  • Sembla que gaudeixes molt fent això
  • T’està sortint molt bé. Segueix així!
  • És cert que ho pots millorar. Segueix practicant i ho aconseguiràs.
  • No m’ha agradat el que has fet. Sé que ho pots fer millor
  • Per descomptat que pots millorar! Encara pots donar més de tu

 

LA INICIATIVA

  • El teu esforç ha valgut la pena.
  • Estic segur del teu talent. Atreveix-te!
  • Intenta-ho, tant se val si ho aconsegueixes o no.Tots ens equivoquem i així aprenem.
  • Mira com has arribat, de lluny!
  • Fixa’t en el teu error i intenta-ho de nou. Segur que ara és més fàcil
  • M’agraden les teves idees
  • Segur que trobes una solució millor

 

LA COMUNICACIÓ

  • No opino el mateix que tu però t’agraeixo que m’ho diguis
  • Digue’m quina és la teva opinió. M’interessa
  • Què et sembla?
  • És una boníssima observació. Gràcies
  • Aquesta pregunta és molt interessant
  • M’agrada que em preguntis coses

 

LA IDENTITAT

  • M’agrada com ets
  • T’estimo
  • Espero que estiguis orgullós de tu  mateix
  • M’agrada quan somrius
  • M’encanta la teva companyia!
  • M’agrada veure en què t’estàs convertint
  • No et comparis amb ningú. No hi ha ningú com tu
  • No podem ser bons en tot. Per això tenim els nostres talents especials
  • Ets especial! No hi ha ningú com tu

 

LA RESPONSABILITAT

  • Sé que puc confiar en tu
  • M’estàs demostrant que ets responsable
  • Equivocar-se és bo. T’ensenya a millorar
  • No t’ho permeto, però t’estimo
  • Pren una decisió .Confia en tu  mateix

 

LA COL.LABORACIÓ

  • Gràcies per la teva ajuda
  • El que has fet ha sigut molt important per a mí
  • Jo no ho hauria fet així, però està perfecte
  • Jo no ho veig de la mateixa manera. Digue’m perquè penses així
  • Agafa’t el teu temps per a fer-ho
  • Segur que entre els dos és més fàcil
  • Sé que et costa un gran esforç, per això t’ho agraeixo  mésABRAÇADA

 FONT: http://blocs.xtec.cat/eduquemjunts/category/general/

 

Deixa un comentari

